Festivalin coşkusu ile çocukların umudunu bir araya getiren festival afişleri, İstanbul’un dört bir yanında yer alacak. Klasik müziğin daha geniş kitlelere ulaştırılması amacıyla festivalin 5 Haziran Cuma akşamı gerçekleştirilecek açılış konseri Caddebostan’da kurulacak dev ekrandan ve www.borusan.com adresli web sitesinden canlı olarak yayımlanacak.
27 Mayıs 2009, İstanbul; Borusan Holding, 10 yıllığına sponsoru olduğu 37’inci Uluslararası İstanbul Müzik Festivali’nin tanıtımı amacıyla hazırladığı kampanyada, sözü yeni nesil festival izleyicisi olarak gördüğü 1-3 yaş arası çocuklara bıraktı.
Borusan Kültür Sanat dostlarının çocuklarının gönüllü olarak rol aldığı kampanyada, festival aracılığıyla Türkiye’nin geleceğine duyulan güven ve umut dile getiriliyor. Kampanyada, aynı zamanda klasik müziğin çocukların zeka ve kişilik gelişimi üzerindeki önemli etkisinin de altı çizilmek isteniyor.
Kategori : GÜNCEL